سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مانوئل آکانجی و ماتئوس نونس به مشکلات مصدومیت من سیتی اضافه کردن

با داغ شدن رقابت قهرمانی لیگ برتر، پپ گواردیولا و منچسترسیتی ممکن است هفت بازیکن کلیدی خود را برای رویارویی با آرسنال در اختیار نداشته باشند.

با نزدیک شدن به پایان تعطیلات بین المللی، رقابت قهرمانی لیگ برتر بین لیورپول، آرسنال و سیتی دوباره از سر گرفته خواهد شد، با این حال، تیم گواردیولا نسبت به قبل از تعطیلات، ضرر بیشتری خواهد داشت. مصدومیت متئوس نونس، مانوئل آکانجی، جان استونز و کایل واکر در دوران حضور در تیم ملی خود، آنها را در کنار ادرسون، کوین دی بروین و جک گریلیش به لیست مصدومان اضافه کرده است. مرجع

 

دیلی میل گزارش داده است که واکر یک شک بزرگ برای رویارویی آینده مقابل آرسنال میکل آرتتا است. با این حال، او پس از بازگشت به تیم باشگاه در کنار جان استونز تحت اسکن قرار خواهد گرفت. در این گزارش همچنین آمده است که باشگاه مستقر در منچستر وضعیت ادرسون، دی بروین و گریلیش را زیر نظر دارد و با تاخیر برای این سه نفر تماس خواهد گرفت.

 

آرتتا و آرسنال نیز مشکلات آسیب دیدگی خود را در این بازی دارند، در حالی که بازیکنانی مانند بوکایو ساکا و گابریل ماگالهاس بدون انجام یک بازی از تیم های ملی خود خارج شده اند. سرمربی اسپانیایی باید در مورد حضور این دو نفر دیر تصمیم بگیرد.

 

با نزدیک شدن به دیدار مقابل آرسنال، منچسترسیتی تصمیم سریعی در مورد حضور در ترکیب خود با توپچی ها که در تاریخ 31 مارس به ورزشگاه اتحاد خواهند رفت، خواهد گرفت.